22 Temmuz 2012 Pazar

Annemler Seni Çok Sevecek Tam Bir Hayal Kırıklığı



http://twitter.com/FatiHalisEroguz


Ben 17 yaşında genç bir insanım. Çocukluğum Tolga Gariboğlu’nun ya da diğer bir tabirle Tolga Abi’nin hazırladığı Hugo ve Tolga Abi programını izlemekle geçti. Kötü kadın kahkahasını Tolga Abi sayesinde Cadı Sila’dan öğrendim. Tanımadığım insanlara 3'e bas 5'e bas diye televizyon karşısından seslendim o çocuk aklımla.Ben çocukken çok sevmiştim Tolga Abi’yi.Bir efsaneydi benim için. Köpük dergisi vardı zamanında Tolga Abi’nin. Onu bile okurdum. O derece severdim kendisini. Hala da seviyorum.

AMA (evet koskoca bir ama ile başlıyorum cümleme,çünkü bugünlerde çok kırgınım kendisine) Annemler Seni Çok Sevecek adı altında bir şaka programı başladı Atv’de. Tolga Garipoğlu hazırlıyor ve sunuyor programı.

Formatı şöyledir : Lüks bir evde birçok yere kamera yerleştiriliyor.Her hafta farklı bir ünlü, damat adayı rolünü alıyor. Sıradan hayat yaşayan bir kız da ailesine o ünlüyle bir ilişkisi olduğunu söyleyip eve tanışmaya davet ediyor ve olaylar gelişiyor.

Ben yeni başlayan programlara kötü eleştiri yapmayı seven birisi değilimdir.Her yapımın bir süreye ihtiyacı vardır. Annemler Seni Çok Sevecek ise o süreyi doldurdu bence.

Formatı anlattım. İlgi çekici bir format olabilir. Ama o kadar basit ve çocukça bir zekayla hazırlanmış ki her şey, insan bir şaka programı izlemesine rağmen sıkılabiliyor. Olay sürekli bir karambol halinde gelişiyor. Her şey karman çorban ilerliyor. İşin en ilginç yanı izlediğim bölümlerde suratı asık, sinirlenen, bağıran, kızan bir aile görmedim. Tüm aileler olayları normal karşılayıp damat adaylarının tüm abuk sabuk isteklerini yerine getiriyor.Bu da ister istemez işin inandırıcılığını yitiriyor ki, ben bu program hakkında şimdiye kadar bir tek övgü duymadım.

Evet işte tam burada benim aklıma Kanal D’de başlayan Şebeke isimli şaka programı geldi. Format orda da aynı sayılır. Ama şaka esnasında şakazedeler arasında sinir krizi geçiren mi dersin,ekmeği kafasından aşağıya döken mi dersin, herkese bağıran mı dersin her türlüsü mevcut.A nnemler Seni Çok Sevecek isimli yapıma bakarak oldukça ama oldukça inandırıcı, eğlendirici bir şaka programı.

İşi kısaca özetledim.Ben çocukluğumun efsane Tolga Abi’sini arıyorum. Karambole program yapan bu Tolga Gariboğlu’na nedense alışamadım. Sanki programın içindeki şakazede ile değil de bizimle dalga geçiyor Tolga Gariboğlu.



Fatih Halis EROĞUZ


Televizyongazetesi.com'daki linki : http://televizyongazetesi.com/annemler-seni-cok-sevecek-programina-elestiri-sebekeye-takdir_6_56039

0 yorum:

Yorum Gönder